ślady natury

Oprawa graficzna i zdjęcia @dobry.koncept

Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia.

O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres zwroty@sladynatury.pl i załączając wypełniony formularz.  

Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych nieuszkodzonych i nieużywanych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia, a Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.

Warunki zwrotów:

Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:

  • Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni

  • Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu

  • Towar nie nosi śladów użytkowania

  • Towar jest w dobrym stanie technicznym - nie został uszkodzony podczas transportu zwrotnego z tytułu niewłaściwie zapakowanej przesyłki

  • Masz prawidłowo wypełnione oświadczenie odstąpienia od umowy. Wysyłki, które zwrotni klient opisze za pobraniem lub płatne gotówką nie będą przyjmowane i w rezultacie wrócą do Nadawcy

Zwrotowi nie podlegają następujące towary:

  • Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.

  • Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą być zwrócone, np. towary, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których data ważności minęła.

  • Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu i po dostarczeniu zostały rozpakowane.

  • Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania.

W przypadku zwrotu reliefu, który jest towarem kruchym i delikatnym upewnij się, że opakowanie, które wykorzystasz do zwrotu jest odpowiednio miękko wyłożone i zawiera informację o szczególnym traktowaniu przesyłki (napis np. „uwaga szkło”, „fragile”)

Zwrot towarów

Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Towar należy wysłać na następujący adres:

ul. Polanowicka 4, 51-180 Wrocław

Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.

Kontakt do nas

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres zwroty@sladynatury.pl.